Quote (Marcusd0 @ Sep 4 2012 06:41pm)
meh, spelet är tråkigt atm. Saknar PvP/end game som sagt.
Ja... Då blir det väl att vänta tills det har kommit lite updates!
Håller mig till Diablo 2 än så länge
Ös på med mer feedback till spelet ifall ni har, vill gärna höra positiva saker! (Ifall det finns några...)
Grafiken behövs ju inte diskuteras, då det är rätt uppenbart att den är bättre på Diablo 3!
This post was edited by Liquicity on Sep 4 2012 11:46am