Var idag exakt ett år sen lilla 19-åriga jag flyttade hemifrån, 40 mil bort. Känns rätt sjukt att det har gått ett år sen dess, men fan vilket år det har varit!
Stört jävla najs att bo själv, även om man saknar mammas mat eller bråken med brorsan, men det är som det är. Lööööööööööv it
Känner mig lite smått vemodig och blödig atm, kände bara för att säga det

discuss