d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Flytta Hemifrån
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 22 2012 11:42pm
Var idag exakt ett år sen lilla 19-åriga jag flyttade hemifrån, 40 mil bort. Känns rätt sjukt att det har gått ett år sen dess, men fan vilket år det har varit!
Stört jävla najs att bo själv, även om man saknar mammas mat eller bråken med brorsan, men det är som det är. Lööööööööööv it

Känner mig lite smått vemodig och blödig atm, kände bara för att säga det <3

discuss
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 22 2012 11:44pm
någon vecka sedan var det 5 år sedan jag flyttade, flyttade när jag precis fylllt 18 :)
good times!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 22 2012 11:44pm
du kommer aldrig mer kunna bo hemma :) provar du vill du bort på några dagar!
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 23 2012 12:29am
åh :wub:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 23 2012 01:38am
5 år sen här, då jag var 15. Dock inte vart i lghn på dryga 2 månader, längtar som fan! Lätt det bästa med att växa upp. Fuck systemet och körkortet =D
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 23 2012 02:29am
Quote (Jewhannes @ 23 Aug 2012 09:38)
5 år sen här, då jag var 15. Dock inte vart i lghn på dryga 2 månader, längtar som fan! Lätt det bästa med att växa upp. Fuck systemet och körkortet =D


Varför så tidigt? :o
Vart har du varit nu senaste tiden om inte i din lgh?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 23 2012 02:41am
Quote (Alphabetz @ 23 Aug 2012 08:29)
Varför så tidigt? :o
Vart har du varit nu senaste tiden om inte i din lgh?



va inte han på nått volontär arbete och rökte på osv?^^
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 23 2012 03:05am
imo skönare att bo hemma dock fick man flytta när man blev 19 pågrund av jobb lols
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Aug 23 2012 04:47am
bögigt
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 23 2012 04:54am
bryter den röda tråden här B)

20 bast och bor hemma, GG.
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll