d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ipad
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Aug 22 2012 02:31pm
värt å köpa ?

funkar de bra med internet delning från iphone, eller bör man köpa internet till ipaden??

vart är den billigast ? ty
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 22 2012 02:43pm
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ




Och med det, god natt! :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 22 2012 02:52pm
Quote (Litttle_Brother @ Aug 22 2012 09:43pm)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

http://i.imgur.com/pUvvj.jpg


Och med det, god natt! :)


Säger du som aldrig ägt en Apple-produkt..

/E; Värt och värt.. Du kan göra ungefär samma sak som på luren, fast i större format :)
Och ja, internetdelning från iPhone med 3G funkar fint

This post was edited by PhearCIII on Aug 22 2012 02:52pm
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 22 2012 03:19pm
Beror på vad du ska ha den för.. men jag röstar på att det inte är värt det
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 22 2012 03:21pm
jag har en jävel - med 3g. dock aldrig orkat bry mig om att köpa ett abonnemang till den.

jag använde den jätte lite precis efter jag fick den, nu använder jag den mer eller mindre varje dag.

ska du köpa en tycker jag fortsatt att du bör köpa 3g modellen, jag känner mig begränsad i mitt användande utan ett abo och personligen tycker jag att det är för busigt att hålla på och dela ut internet från luren hela tiden.

e. sjukt bra att använda om du håller på med presentationer på jobbet eller om du ofta finner dig själv utan tidskrift när du bajsar.

This post was edited by Charlieone on Aug 22 2012 03:22pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 23 2012 01:43am
Imo så köp en kinesplatta med android för typ 1000kr, mycket mer värt. Får nästan samma saker jämfört med en märkesplatta ändå.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Aug 23 2012 01:57am
Quote (Jewhannes @ Aug 23 2012 08:43am)
Imo så köp en kinesplatta med android för typ 1000kr, mycket mer värt. Får nästan samma saker jämfört med en märkesplatta ändå.


This
Apples skit är sjukt överskattat
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 23 2012 02:15am
Quote (CraZeeY @ Aug 23 2012 09:57am)
This
Apples skit är sjukt överskattat


hur menar du?

min macbook fungerar lika bra idag som för två år sen. när jag rullade windows bytte jag laptop en gång var 6e månad...
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Aug 23 2012 02:18am
Quote (Charlieone @ Aug 23 2012 09:15am)
hur menar du?

min macbook fungerar lika bra idag som för två år sen. när jag rullade windows bytte jag laptop en gång var 6e månad...


Deras saker är för det första något så sjukt mycket dyrare än allt annat på marknaden om man jämför prestanda. Deras kundservice är helt värdelös. Deras produkter är sjukt jävla begränsade så man kan inte göra något med dom. Tre snabba saker, kan fortsätta hela dagen.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 23 2012 03:12am
Quote (CraZeeY @ 23 Aug 2012 10:18)
Deras saker är för det första något så sjukt mycket dyrare än allt annat på marknaden om man jämför prestanda. Deras kundservice är helt värdelös. Deras produkter är sjukt jävla begränsade så man kan inte göra något med dom. Tre snabba saker, kan fortsätta hela dagen.


typ som alienware :P

betala dom tusenlapparna för att få det lilla extra (märket)
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll