Quote (Litttle_Brother @ Aug 22 2012 09:43pm)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJhttp://i.imgur.com/pUvvj.jpg
Och med det, god natt!

Säger du som aldrig ägt en Apple-produkt..
/E; Värt och värt.. Du kan göra ungefär samma sak som på luren, fast i större format

Och ja, internetdelning från iPhone med 3G funkar fint
This post was edited by PhearCIII on Aug 22 2012 02:52pm