d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Guild Wars 2 Guild > Ansök
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,224
Joined: May 10 2007
Gold: 327.90
Aug 12 2012 04:03pm
Tjenare fellow landsmän jag rekryterar inte eller något vill bara berätta att ni kan ansöka till ruthless

http://ruthless.se/index.php?page=ruthlessGW2

Tror slussen fortfarande är öppen för rekrytering passa på!

Ni hittar mig som Zer0 på forumet där.

Lite Info

"Fakta kring Ruthless:
Ruthless är ett helsvenskt Multi Gaming Community som inriktar sig emot att ha en bra gemenskap.
Ruthless grundades 2010 som ett SWTOR community och spel community, strax efter detta döpte vi oss till Ruthless och blev SWTOR's första Svenska guild.
Vi har sedan dess utvecklats väldigt mycket och har nu samarbete med både EA Games och Bioware.
Vi är även sponsrade utav QPAD och har vår designat vår egen musmatta.

Efter att ha spelat SWTOR i snart ett halv år, så är många utav våra medlemmar intresserade utav att spela andra spel, så som Diablo, Guild Wars 2 och Planetside 2.
Vi bestämde oss då för att bli ett Multi Gaming Community.
Detta innebär att vi har flera guilds/lag i flera spel men går alla under samma hemsida och namn, Ruthless.

Utöver detta har vi många IRL events, som grill kvällar och paintball osv.

Ni ska känna er varmt välkomna att gå med i vår gemenskap!

Hälsningar
Ruthless gänget!"


Källa: http://www.gw2guilds.org/view-guild/107

This post was edited by pungkulan on Aug 12 2012 04:06pm
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 12 2012 04:07pm
Låter som en sekt för riktigt ensamma datornördar.

Pass på den!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Aug 12 2012 04:07pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44439387&f=79 - pungkulan rage


We are Swesub
We do not forgive
We do not forget

This post was edited by SCXiao on Aug 12 2012 04:08pm
Member
Posts: 5,224
Joined: May 10 2007
Gold: 327.90
Aug 12 2012 04:09pm
Quote (SCXiao @ 12 Aug 2012 23:07)


Jävlar va posts det va där ska läsa egenom det igen haha
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 12 2012 04:40pm
Quote (SCXiao @ Aug 12 2012 11:07pm)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44439387&f=79 - pungkulan rage


We are Swesub
We do not forgive
We do not forget


t4natthumor
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Aug 12 2012 04:44pm
Quote (Teposen @ 13 Aug 2012 00:40)
t4natthumor


PM om du vill ha mer, tycker fortfarande om dig fast du inte är wrestlingbög längre :cry:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 12 2012 04:49pm
Quote (SCXiao @ Aug 12 2012 11:44pm)
PM om du vill ha mer, tycker fortfarande om dig fast du inte är wrestlingbög längre :cry:


Tycker om dig med, min lilla brottningspojk <3
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 12 2012 04:56pm
Ruthless! Fuck yeah
Member
Posts: 2,974
Joined: Aug 27 2010
Gold: 60,300.00
Aug 12 2012 05:10pm
Ingen guild som formades i SWTOR var bra, eller kan vara bra.

This post was edited by SaulGoodman on Aug 12 2012 05:11pm
Member
Posts: 5,224
Joined: May 10 2007
Gold: 327.90
Aug 12 2012 05:12pm
Quote (SaulGoodman @ 13 Aug 2012 00:10)
Ingen guild som formades i SWTOR var bra, eller kan vara bra.


Jag tänkte bara dela med mig ifall någon var sugen på att ansöka för att det är en svensk guild därför jag postade den här. Kritik kan man ge efter
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll