d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sommaren 2012 > Hur Nöjd är Du?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 8 2012 09:51am
Hur nöjd är ni på en skala 1-10 med sommaren år 2012?

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 8 2012 09:57am
Tråkig sommar. :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 8 2012 10:29am
4.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 8 2012 10:45am
typ en 4
inte ens hälften av dagarna har varit tillräckligt bra väder för att dra ner till stranden
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 8 2012 10:47am
Quote (ChingeR @ 8 Aug 2012 18:45)
typ en 4
inte ens hälften av dagarna har varit tillräckligt bra väder för att dra ner till stranden


Inte badat i havet en enda gång.

Inte i en sjö heller för övrigt.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 8 2012 10:48am
Quote (snoramej @ Aug 8 2012 05:47pm)
Inte badat i havet en enda gång.

Inte i en sjö heller för övrigt.


this :cry:
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 8 2012 10:55am
Quote (snoramej @ 8 Aug 2012 18:47)
Inte badat i havet en enda gång.

Inte i en sjö heller för övrigt.


this
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 8 2012 10:57am
Inte ens ett tempererat utomhusbad

Inte ens ett badkar


omfg
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 8 2012 10:58am
Quote (snoramej @ 8 Aug 2012 18:57)
Inte ens ett tempererat utomhusbad

Inte ens ett  badkar


omfg


this
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 8 2012 10:59am
FUCK

kändes som att sommaren varit vacker, minns ju inga regniga dagar eftersom jag jobbat hela sommaren.. Först nu har jag semester, så nu kan solen ju titta fram! B)
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll