d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 415
Joined: Aug 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 6 2012 01:52pm
Hellow karl svenska barbarer, jag kommer med fred i din by forum, jag älskar er alla och vi skulle vara vänner det är så det var tänkt att vara i början!
Banned
Posts: 415
Joined: Aug 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 6 2012 01:54pm
Vi bör anfalla Danmark!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Aug 6 2012 01:57pm
Quote (ArsenalFC @ 6 Aug 2012 21:54)
Vi bör anfalla Danmark!


Vi drar på oss luvorna och åker vidare en resa för alla jsps krigare! :santa:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 6 2012 02:24pm
Van persie suger
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 7 2012 02:35am
Quote (ArsenalFC @ 6 Aug 2012 20:54)
Vi bör anfalla Danmark!


100% supported!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 7 2012 03:13am
Not sure if serious :evil:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 7 2012 04:22am
HAI morrow :hello:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 7 2012 04:53am
Quote (ArsenalFC @ 6 Aug 2012 21:54)
Vi bör anfalla Danmark!


Lets do it.

Skåne is next in line.

This post was edited by snoramej on Aug 7 2012 04:53am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Aug 7 2012 04:59am
Quote (snoramej @ 7 Aug 2012 12:53)
Lets do it.

Skåne is next in line.


Försök inte med Småland bara :ph34r:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 7 2012 05:07am
Quote (SCXiao @ 7 Aug 2012 12:59)
Försök inte med Småland bara :ph34r:


Småland får stanna, småland är fint.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll