Anledning till att inte vara dum.
Menar då inte som att han var ointelligent, menar bara att man får väl tänka lite längre än så långt näsan går, hoppa in i en bil med en full förare är inte särskilt hälsosamt, ofta.
R.I.P.
This post was edited by snoramej on Aug 1 2012 07:16am