d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Anledning Till Att Skippa Spriten
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Aug 1 2012 03:18am
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=405990

Lämna en blomma på graven tidigare idag :(
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 1 2012 03:21am
Skön sista post han gjorde
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 1 2012 03:28am
Wat
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Aug 1 2012 03:34am
Quote (Jewhannes @ Aug 1 2012 09:28am)
Wat


Roligaste personen jag någonsin känt och träffat.
Han dog för ett par år sedan i en bilolycka
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 1 2012 04:58am
Quote (M00NSHINE @ 1 Aug 2012 11:34)
Roligaste personen jag någonsin känt och träffat.
Han dog för ett par år sedan i en bilolycka


ahaa, rattfull eller?
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Aug 1 2012 05:05am
Quote (Jewhannes @ Aug 1 2012 10:58am)
ahaa, rattfull eller?


Jupp fast han var nykter
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 1 2012 05:15am
Anledning till att skippa bilen när man druckit kanske?
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 1 2012 05:46am
Quote (M00NSHINE @ 1 Aug 2012 11:18)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=405990

Lämna en blomma på graven tidigare idag :(


RIP bro, aldrig kul när sånt händer <3
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 1 2012 07:04am
Ägd. Det skulle han tänkt på innan han dog!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 1 2012 07:16am
Anledning till att inte vara dum.

Menar då inte som att han var ointelligent, menar bara att man får väl tänka lite längre än så långt näsan går, hoppa in i en bil med en full förare är inte särskilt hälsosamt, ofta.

R.I.P.

This post was edited by snoramej on Aug 1 2012 07:16am
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll