d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tja Folket > :)
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,965
Joined: Jul 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 29 2012 06:12am
Tänkte höra med er va ni tkr om D3 om de är värt att börja? är man beroende av FG för att lyckas? finns de ngt sätt att tjäna feta FG? =)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 29 2012 06:13am
Det är otroligt dåligt, köp det inte.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 29 2012 06:15am
Håll dig till din assassin på D2 med Natalya set.
Member
Posts: 23,965
Joined: Jul 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 29 2012 06:20am
Quote (umade @ Jul 29 2012 02:15pm)
Håll dig till din assassin på D2 med Natalya set.


haha rolig du :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 29 2012 06:26am
Quote (snoramej @ 29 Jul 2012 14:13)
Det är otroligt dåligt, köp det inte.


Diz
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 29 2012 06:34am
Folk är griniga på d3 för att det är för mkt som d2 och för lite som wow

fuck logic
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 29 2012 06:37am
Quote (Svartermetalisk @ Jul 29 2012 02:34pm)
Folk är griniga på d3 för att det är för mkt som d2 och för lite som wow

fuck logic


What the actual fuck
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 29 2012 06:39am
d3 är fett tråkigt atm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 29 2012 06:53am
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 14:34)
Folk är griniga på d3 för att det är för mkt som d2 och för lite som wow

fuck logic


Det är inte alls så, lol
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jul 29 2012 07:00am
Skit roligt så länge man har någon att lira med.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll