Quote (Jewhannes @ Jul 27 2012 09:48pm)
Följer bara vinter-os =)
jag följer basketen under sommar-OS, men där tar det nog slut. det finns en hel del roliga saker som man kanske slökollar på.
finns en hel del häftiga grenar som man aldrig kollar på annars, bågskytte etc