d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hyperisland > Mobile Application
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 24 2012 05:10am
Fick veta idag att jag kommit in på denna YH utbildning! Är så sjukt glad :D

Nån som har hört om denna skola? Ligger i lite olika delar av Sverige, men där jag ska gå är Karlskrona.

Tänkte höra ifall ni kanske har nån polare som gått på HI, eller ni kanske själv har gått där?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 24 2012 05:24am
tror mikob går/gick där
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jul 24 2012 06:26am
Quote (Ekaan @ 24 Jul 2012 03:24)
tror mikob går/gick där


Han multitaskar, han går på golfskolan å
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 24 2012 07:22am
En kompis exflickvän gick där. Har två andra ytligt bekanta som har gått där också.

Verkar vara en schyst utbildning! Grattis till att ha kommit in :)
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 24 2012 11:26am
Quote (Fil @ 24 Jul 2012 15:22)
En kompis exflickvän gick där. Har två andra ytligt bekanta som har gått där också.

Verkar vara en schyst utbildning! Grattis till att ha kommit in :)


Tack! :)

Det är många som säger att det är bra skola med väldigt bra status, senast var det 98% som fick jobb direkt efteråt.

Kommer bli grymt nice hoppas jag :D

Nån svensk på jsp som bor runt blekinge?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 24 2012 11:52am
Quote (orvars @ 24 Jul 2012 19:26)
Tack! :)

Det är många som säger att det är bra skola med väldigt bra status, senast var det 98% som fick jobb direkt efteråt.

Kommer bli grymt nice hoppas jag :D

Nån svensk på jsp som bor runt blekinge?


Ah, jag är generellt kritisk mot att utbilda sig inom media, men hyper island är jag positiv till, för vad jag har förstått så håller deras utbildning hög kvalitet och är eftertraktad i arbetslivet.

Tror absolut du får jobb om du firrar utbildningen! :)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 24 2012 05:32pm
fan vad kul för dig! grattis.
hade inte hört talas om det tidigare men spanade in det nu och det verkar jävligt intressant.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 25 2012 05:11am
Grattis :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 05:14am
Quote (Charlieone @ Jul 25 2012 12:32am)
fan vad kul för dig! grattis.
hade inte hört talas om det tidigare men spanade in det nu och det verkar jävligt intressant.


är du full?
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jul 25 2012 07:18am
Quote (Svartermetalisk @ Jul 25 2012 01:14pm)
är du full?


är inte du?
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll