d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > är Så Jävla Full Och Alla Hatar
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 04:24pm
vad ska man göra?
Member
Posts: 804
Joined: Nov 26 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 23 2012 04:25pm
Bli mer full?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 23 2012 04:28pm
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 04:29pm
Gillar er iaf, goa gubbar
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jul 23 2012 04:31pm
Jag är ju på din sida Marcus, why u hatin' :banana:

This post was edited by eWaste on Jul 23 2012 04:31pm
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 04:32pm
Quote (eWaste @ 24 Jul 2012 00:31)
Jag är ju på din sida Marcus, why u hatin' :banana:


hör ju inte något förutom den kärringen som hatar,

gggggg
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jul 23 2012 04:33pm
Quote (Marcusd0 @ Jul 23 2012 11:32pm)
hör ju inte något förutom den kärringen som hatar,

gggggg


hahahah :thumbsup:
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 04:33pm
Quote (eWaste @ 24 Jul 2012 00:33)
hahahah  :thumbsup:


asså jag tror jag är bossen #1, ser inte skärmen men skriver rätt ändå.

Någon som vill ha en kram? ;PpPppPppPpPppp
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 23 2012 04:34pm
rök weed
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 04:34pm
Quote (AsDrake @ 24 Jul 2012 00:34)
rök weed


Aldrig tagit några droger, är inte intresserad av det heller.
Go Back To Svenska Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll