d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Helvete's Skit! > Finnar ;(
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jul 23 2012 04:23pm
Skolstarten börjar om ~26 dagar, börjar få Finnar,

nån som har nån ide hur man tar bort dom ? om de e nån speciell produkt osv ? Tack! :)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 23 2012 04:24pm
Finns en lösning men tar ett par år (bli klar med puberteten) annars finns det ju en del medel(clearsil) och om det är riktigt illa finns det även medicin för det
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jul 23 2012 04:26pm
Quote (c00kie_m0nster @ Jul 23 2012 10:24pm)
Finns en lösning men tar ett par år (bli klar med puberteten) annars finns det ju en del medel(clearsil) och om det är riktigt illa finns det även medicin för det


riktigt illa e de ju inte, men dom är lite här å där , och kommer upp ibland

jag använder clearsil nu, men min hud blir bara värre, den blir för torr osv,
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jul 23 2012 04:32pm
saltsyra.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jul 23 2012 04:58pm
får bara nån enstaka finne i ansiktet, men det är bara om jag tryckt i mig socker som en galning :-) bara o poppa sen äre fine igen

+ hoppas du får en megastor gul finne på näsan sådär lagom till skolfotot :):)

This post was edited by Mabouse on Jul 23 2012 04:59pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 23 2012 05:00pm
ta en isbit och lägg salt på stället där det gör ont
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jul 23 2012 05:03pm
Quote (Ekaan @ Jul 24 2012 12:00am)
ta en isbit och lägg salt på stället där det gör ont


Trycka som en galning också, en Jävla massa salt.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 23 2012 05:05pm
Har hört att choklad ska hjälpa :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 23 2012 05:13pm
Quote (Mabouse @ 23 Jul 2012 22:58)
får bara nån enstaka finne i ansiktet, men det är bara om jag tryckt i mig socker som en galning :-) bara o poppa sen äre fine igen

+ hoppas du får en megastor gul finne på näsan sådär lagom till skolfotot :):)


Jag fick en monster mitt på näsan för x antal år sedan när jag gick i skolan, runt 8-9an. Var skit nära att vara hemma för jag skämdes så, men det gick bra ändå har jag för mig.
Har förövrigt aldrig varit en sån där über finne, utan endast fått någon här och där lite då och då.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 23 2012 05:26pm
rakblad
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll