Quote (Mabouse @ 23 Jul 2012 22:58)
får bara nån enstaka finne i ansiktet, men det är bara om jag tryckt i mig socker som en galning :-) bara o poppa sen äre fine igen
+ hoppas du får en megastor gul finne på näsan sådär lagom till skolfotot :):)
Jag fick en monster mitt på näsan för x antal år sedan när jag gick i skolan, runt 8-9an. Var skit nära att vara hemma för jag skämdes så, men det gick bra ändå har jag för mig.
Har förövrigt aldrig varit en sån där über finne, utan endast fått någon här och där lite då och då.