d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Mikob, Det är För Tragiskt
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jul 20 2012 02:12pm
Vi hörde om det, fyfan Mikob, jag finns för dig <3
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Jul 20 2012 02:12pm
:cry:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 20 2012 02:13pm
:/

jag finns om du vill prata
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 20 2012 02:13pm
är det internt skicka ett PM är det inte internt skriv vad fan som har hänt

dont be fgt

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 20 2012 02:13pm
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jul 20 2012 02:13pm
Quote (Svartermetalisk @ 20 Jul 2012 12:13)
är det internt skicka ett PM är det inte internet skriv vad fan som har hänt

dont be fgt


17:e hålet, halvvägs till greenen :(
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 20 2012 02:14pm
Vart är du Mikob vi saknar dig i goobis
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Jul 20 2012 02:19pm
Quote (Pissboss3 @ 20 Jul 2012 22:13)
17:e hålet, halvvägs till greenen :(


So close :/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 20 2012 02:19pm
Quote (Pissboss3 @ Jul 20 2012 09:13pm)
17:e hålet, halvvägs till greenen :(


Självklart lyckades du quota mig innan jag editade internet till internt

lal

Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jul 20 2012 02:21pm
Quote (Svartermetalisk @ 20 Jul 2012 12:19)
Självklart lyckades du quota mig innan jag editade internet till internt

lal


för snabb helt enkelt
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Jul 20 2012 02:23pm
Wat
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll