☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Behöver Hjälp > :/
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 399
Replies: 12
Track Topic
GamingRabbit
Member
Posts: 1,224
Joined: Jun 16 2011
Gold
:
193.00
#1
Jul 19 2012 08:43am
nvm
This post was edited by GamingRabbit on Jul 19 2012 08:57am
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#2
Jul 19 2012 08:46am
har du en svart ram runt?
sätt på skrämen i analen
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#3
Jul 19 2012 08:48am
Quote (GamingRabbit @ 19 Jul 2012 16:43)
jag har köpt en philips brilliance moda skärm till datan men jag kan inte gå in på instälningarna på skärmen och
göra skärmen större
någon som vet hur jag gör det?
http://www.egadgettrends.com/wp-content/uploads/2012/02/phillips-brilliance-moda-248c3.jpg
Jag är jätte tacksam om ngn vet och orkar berätta hur
Du skulle antagligen köpt en större skärm, de växer tyvärr inte
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#4
Jul 19 2012 08:49am
Quote (PlaaD @ 19 Jul 2012 16:48)
Du skulle antagligen köpt en större skärm, de växer tyvärr inte
Tolla
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold
:
79.20
#5
Jul 19 2012 08:50am
Gå in på inställningar..
GamingRabbit
Member
Posts: 1,224
Joined: Jun 16 2011
Gold
:
193.00
#6
Jul 19 2012 08:52am
nvm
This post was edited by GamingRabbit on Jul 19 2012 08:57am
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#7
Jul 19 2012 08:53am
Quote (GamingRabbit @ 19 Jul 2012 16:52)
obs jag är inte korkad jag kan bara inte välja att förstora den enligt skärmens instälingingar så jag får väl leva med en svart ram runt
eller så är du korkad för du inte klara av att förstora bilden själv
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#8
Jul 19 2012 08:55am
Jag har också ett problem, eftersom jag inte brukar få svar när jag ställer dumma frågor så kanske jag får svar om jag använder större text!
Tror ni det hjälper?
Va?
e: kolla datorns inställningar, upplösning osv.. Kanske har du fel upplösning => kaos på skärmen
This post was edited by Fil on Jul 19 2012 08:57am
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#9
Jul 19 2012 09:00am
Tolla
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold
:
79.20
#10
Jul 19 2012 09:18am
Testa att kolla inställningar
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact