d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skulle Kunna Tro Det Var Trophy!
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 14 2012 03:57pm
Finns en grabb i Västerås som tror han är stekare osvosvsv. Dricker champagne osvosovsovosv. Ni får gärna avgöra själva :)



Här är även ett fint montage han gjort åt sig själv !

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 14 2012 03:58pm
Det är allt som oftast väldigt soligt överallt, så koks-brillorna är alltid med !

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 14 2012 04:00pm
LOL

Dagens tråd
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 14 2012 04:03pm
hahaha.. pinsamt, ålder?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 14 2012 04:05pm
Det är ju trots allt LÖRDAG! Lite sol ute, bäst att ha koks-brillorna på!



Förövrigt om han nu väl köper champagne med alkohol i så är det dom lite billigare varianterna som finns på bolaget. Ibland kan det även komma upp bilder på Moët och liknande, men då är dom tomma och han har ej köpt dom, alt tagit kort inne på bolaget. :)



Quote (Chefen @ 14 Jul 2012 22:03)
hahaha.. pinsamt, ålder?


Som dig och mig :D:D:DDDDDDDDDDDDDD

This post was edited by eviilution on Jul 14 2012 04:06pm
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 14 2012 04:05pm
Skön lirare.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 14 2012 04:07pm
Quote (eviilution @ 14 Jul 2012 22:05)
Det är ju trots allt LÖRDAG! Lite sol ute, bäst att ha koks-brillorna på!
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/487749_10151876155650344_1740163357_n.jpg

Förövrigt om han nu väl köper champagne med alkohol i så är det dom lite billigare varianterna som finns på bolaget. Ibland kan det även komma upp bilder på Moët och liknande, men då är dom tomma och han har ej köpt dom, alt tagit kort inne på bolaget. :)



fatölen passar verkligen in...


vad jobbar han med?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 14 2012 04:12pm
Quote (Chefen @ 14 Jul 2012 22:07)
fatölen passar verkligen in...


vad jobbar han med?


Står designer på hans facebook, men det tvivlar jag på, har faktiskt ingen aning. Pappa betalar är hans motto, fast hans pappa har ej några pengar :D
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 14 2012 08:12pm
lol dafuq
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 14 2012 08:17pm
Quote (Ekaan @ 15 Jul 2012 04:12)
lol dafuq


aint got shit on us
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll