d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > The Walking Bed Säsong 3 Trailer
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 14 2012 06:34am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 14 2012 06:38am
är denna serie nåt att ha?

finns det nån annan liknande serie man kanske sett :P ?

typ falling skies?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 14 2012 06:39am
Säsong 1 är kanon, säsong 2 snaskar åsneschnase
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 14 2012 07:58am
got s3 mars nästa år :)
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 14 2012 08:45am
Quote (Ekaan @ Jul 14 2012 03:58pm)
got s3 mars nästa år :)


seigt
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Jul 17 2012 09:28am
Quote (Ekaan @ 14 Jul 2012 15:58)
got s3 mars nästa år :)


Mars 2013? Skojar du med mig?

Läste senaste igår att det skulle släppas i oktober 2012? :o
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 17 2012 09:39am
Quote (ktr @ Jul 17 2012 04:28pm)
Mars 2013? Skojar du med mig?

Läste senaste igår att det skulle släppas i oktober 2012? :o


Om du menar The Walking Bed så är de Oktober, Ekaan sa got, det är nog Game of Thrones :P
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Jul 17 2012 09:43am
Quote (PhearCIII @ 17 Jul 2012 17:39)
Om du menar The Walking Bed så är de Oktober, Ekaan sa got, det är nog Game of Thrones :P


Vem bryr sig om GoT i en TWB tråd? :/
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 17 2012 09:44am
The walking Bed?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jul 17 2012 10:50am
dayz the series
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll