d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Eftersom Jag Inte Kan Rita Tatueringar
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 11 2012 05:06pm
Ritar jag frugan istället:



~SnigelN^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 11 2012 05:07pm
Hon ser ut som en Na'vi



Bra ritat dock.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 11 2012 05:08pm
Quote (snoramej @ 12 Jul 2012 00:07)
Hon ser ut som en Na'vi

http://yellow-menace.com/wp-content/uploads/2010/02/Avatar-Navi.jpg

Bra ritat dock.


Ja det gör hon ju IRL så vafan svarar man på det ?:D

Tack, dock!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 11 2012 05:14pm
Quote (snigelfis @ 12 Jul 2012 01:08)
Ja det gör hon ju IRL så vafan svarar man på det ?:D

Tack, dock!


Aja men om hon ser ut som en Na'vi irl också så är det ju sjukt bra ritat!
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jul 11 2012 05:18pm
het fru, kan jag få hennes nummer?

bra ritat iaf :)

This post was edited by Mabouse on Jul 11 2012 05:18pm
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 11 2012 05:18pm
Quote (Mabouse @ 12 Jul 2012 00:18)
het fru, kan jag få hennes nummer?


Ska ni prata Van Halen så ofc!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jul 12 2012 01:20pm
kan du lägga upp en bild av henne så får vi se hur bra du är? :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 12 2012 01:21pm
Fixa min sleeve
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 12 2012 01:36pm
Lol du får ju rita med pattar och kisse lol..

veri bad

0/10
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 12 2012 01:38pm
Quote (eviilution @ Jul 12 2012 09:36pm)
Lol du får ju rita med pattar och kisse lol..

veri bad

0/10


Du ser ju hur håret ligger. Det är ju lätt en C-kupa under där!
Use your imagination!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll