d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Äntligen En Tråd Värd Att Spendera 5fg På! > Kan Inte Vara Gladare Än Såhär.
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 11 2012 02:56pm
Tisdags 11.47 föddes min 2dagar gamla son.
3420Gram, 50Cm, Mörkt hår och mycket mycket vacker.
Lyckan går inte att beskriva
:cry: + :D


Bild kommer om ett par dagar, då jag kommer spendera ett par nätter på BB med min nya FAMILJ
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 11 2012 02:58pm
Quote (Tolla @ 11 Jul 2012 21:56)
Tisdags 11.47 föddes min 2dagar gamla son.
3420Gram, 50Cm, Mörkt hår och mycket mycket vacker.
Lyckan går inte att beskriva
:cry: + :D


Bild kommer om ett par dagar, då jag kommer spendera ett par nätter på BB med min nya FAMILJ


Grattis på dig Farsan Baloo!

Hoppas knodden mår prima!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 11 2012 02:59pm
Quote (Tolla @ 11 Jul 2012 22:56)
Tisdags 11.47 föddes min 2dagar gamla son.
3420Gram, 50Cm, Mörkt hår och mycket mycket vacker.
Lyckan går inte att beskriva
:cry: + :D


Bild kommer om ett par dagar, då jag kommer spendera ett par nätter på BB med min nya FAMILJ




Fyfan vad nice Grattis!!
Väntar på våran, 1½ månad till så:D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 11 2012 03:04pm
Grattis!

Fan vad roligt :hail:

e: och han är född i Juli som en chef, bådar gott detta.

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 11 2012 03:05pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 11 2012 03:05pm
Grattis som fan!


En stor dag! :)
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 11 2012 03:05pm
Quote (snigelfis @ Jul 11 2012 09:58pm)
Grattis på dig Farsan Baloo!

Hoppas knodden mår prima!


Han mår prima! Ligger och dricker så mycket mjölk han bara orkar :)

Quote (c00kie_m0nster @ Jul 11 2012 09:59pm)
Fyfan vad nice Grattis!!
Väntar på våran, 1½ månad till så:D


Dem sista veckorna går fort.
Men dem sista timmarna, dem gick inte fort! (för oss iaf) men OJ vad värt det är!
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 11 2012 03:07pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 11 2012 10:04pm)
Grattis!

Fan vad roligt :hail:

e: och han är född i Juli som en chef, bådar gott detta.


Han beter sig som en också vill jag lova ;)
Quote (Litttle_Brother @ Jul 11 2012 10:05pm)
Grattis som fan!


En stor dag! :)


Tackar!
Kan lätt säga att det är den största i mitt liv. (mitt och tjejens egna ''big bang'')
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 11 2012 03:17pm
Quote (Tolla @ 11 Jul 2012 23:07)
Han beter sig som en också vill jag lova ;)

Tackar!
Kan lätt säga att det är den största i mitt liv. (mitt och tjejens egna ''big bang'')


Det var väl för 9 månader sedan? ;)

Grattis osv
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 11 2012 03:18pm
Quote (SCXiao @ Jul 11 2012 10:17pm)
Det var väl för 9 månader sedan? ;)

Grattis osv


Haha :lol:
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jul 11 2012 03:33pm
Grattis :)
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll