d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tatuering Till Oliwer > Grattis
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 11 2012 01:19pm
Varsågoda.

Allting kan ändras på den och du får ursäkta min härligt skakiga hand ( syftar på bokstäverna )

Blir lätt så när man ska teckna och ständigt måste ha en prilla och en kaffe att smutta på ( 1 prilla, 15 kaffe )




Ps - Mina Photoshop skills är ju som vanligt utomjordiskt bra så ta hela bilden med en nypa salt. Men som vi pratat om kan jag skicka via brev också.

Viss text är utebliven med flit ( skulle bara se helsjukt ut om jag ens försökte klämma in mindre bokstäver med den penna jag hade till hands då ). Ds.

~SnigelN^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 11 2012 01:22pm
snygg, dock skulle jag kräva annan text

riktigt stilren
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 11 2012 01:44pm
Snyggt gjort men meh att tatuera den.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 11 2012 02:07pm
Quote (ChingeR @ 11 Jul 2012 20:22)
snygg, dock skulle jag kräva annan text

riktigt stilren


Quote (Marcusd0 @ 11 Jul 2012 20:44)
Snyggt gjort men meh att tatuera den.


Alltså det här är ju bara shizzle my nizzle!

Antagligen är tattuerare stadigare på handen och har färdiga snygga fonts till hand. Var ju mer för att illustrera:D

Det var Oliwer som ville ha! Och hostar han upp kan han få den! -_-
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 11 2012 02:17pm
like alot
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 11 2012 04:29pm
Tanken är väl fin, dock inte teckningen. (imo) Själva bilden med någon riktigt duktig ritare/målare med snyggare fonts så kunde det va najs som tatuering.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 12 2012 08:01am
Blev riktigt bra, du förstod min ringa förklaring också :D
Droppa den gärna i brevlådan nån dag om du kan, i ett kuvert, så att den inte blir vattenskadad :)

Och till er andra så finns det en baktanke,

http://i49.tinypic.com/2laphkw.png

Gammal gammal släktsköld från pappas sida, det ska vara till ett minne utav honom eftersom att han gick bort i Juni 2010 så vad passar då inte bättre än något som är kopplat till honom och hans släkt? ;)

Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
Jul 12 2012 08:53am
Quote (PhearCIII @ 12 Jul 2012 15:01)
Blev riktigt bra, du förstod min ringa förklaring också :D
Droppa den gärna i brevlådan nån dag om du kan, i ett kuvert, så att den inte blir vattenskadad :)

Och till er andra så finns det en baktanke,

http://i49.tinypic.com/2laphkw.png

Gammal gammal släktsköld från pappas sida, det ska vara till ett minne utav honom eftersom att han gick bort i Juni 2010 så vad passar då inte bättre än något som är kopplat till honom och hans släkt? ;)


Tycker verkligen om att du har en riktigt genomtänkt idé om en tatuering. Inte så många som har nu för tiden :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 12 2012 09:02am
Hatten av Oliwer <3
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 12 2012 09:09am
Quote (DevilDriver @ Jul 12 2012 04:53pm)
Tycker verkligen om att du har en riktigt genomtänkt idé om en tatuering. Inte så många som har nu för tiden :)


:unsure:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll