Quote (berhemuli @ 8 Jul 2012 23:30)
vi/jag har massa spel, fick alltid massa udda spel i julklapp/födelsedagspresent som typ ingen annan hade hört om.. xD men mycket vanliga också.. tror dock inte det finns nån vilja att bli av med nåt, lär ju vara för billiga priser ändå ^^
Sitter du på Secret of mana, zelda a link to the past etc, då kan man få en hyfsad peng faktiskt. Och grymt mycket mera ifall man har manual och box
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jul 2012 23:30)
Jag har manual, ej box.

Är du intresserad?
du får skambuda
Ja, men sitter dock på lite dåligt med pengar just nu, men nästa månad så har jag lite mer cash

Quote (SCXiao @ 8 Jul 2012 23:31)
Har över hundra spel, har spelat långt ifrån hälften
bara sätta igång och lira, finns ju sjukt roliga spel
This post was edited by orvars on Jul 8 2012 03:35pm