d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Super Nintendo
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 8 2012 03:24pm
Nån som sitter på nå roliga spel?

Har precis börjat min lilla samling igen då jag börjat små spelat :)

Ifall ni har spel ni vill bli av med, så kontakta mig.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 8 2012 03:26pm
Jag har Super Castlevania IV som tydligen ska vara något av en raritet

Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 8 2012 03:28pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jul 2012 23:26)
Jag har Super Castlevania IV som tydligen ska vara något av en raritet


Ifall du har box och manual så ja, men en 500kr får man för det skulle jag tro. Mer ifall du har box och manual
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 8 2012 03:30pm
vi/jag har massa spel, fick alltid massa udda spel i julklapp/födelsedagspresent som typ ingen annan hade hört om.. xD men mycket vanliga också.. tror dock inte det finns nån vilja att bli av med nåt, lär ju vara för billiga priser ändå ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 8 2012 03:30pm
Quote (orvars @ Jul 8 2012 10:28pm)
Ifall du har box och manual så ja, men en 500kr får man för det skulle jag tro. Mer ifall du har box och manual


Jag har manual, ej box.

:D

Är du intresserad?

du får skambuda
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 8 2012 03:31pm
Har över hundra spel, har spelat långt ifrån hälften




This post was edited by SCXiao on Jul 8 2012 03:31pm
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 8 2012 03:34pm
Quote (berhemuli @ 8 Jul 2012 23:30)
vi/jag har massa spel, fick alltid massa udda spel i julklapp/födelsedagspresent som typ ingen annan hade hört om.. xD  men mycket vanliga också.. tror dock inte det finns nån vilja att bli av med nåt, lär ju vara för billiga priser ändå ^^


Sitter du på Secret of mana, zelda a link to the past etc, då kan man få en hyfsad peng faktiskt. Och grymt mycket mera ifall man har manual och box :)
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jul 2012 23:30)
Jag har manual, ej box.

:D

Är du intresserad?

du får skambuda


Ja, men sitter dock på lite dåligt med pengar just nu, men nästa månad så har jag lite mer cash :)

Quote (SCXiao @ 8 Jul 2012 23:31)
Har över hundra spel, har spelat långt ifrån hälften


bara sätta igång och lira, finns ju sjukt roliga spel :thumbsup:

This post was edited by orvars on Jul 8 2012 03:35pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 8 2012 03:42pm
allt ligger nerpackat i en låda kanske plockar upp det till semestern
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 8 2012 03:42pm
Quote (orvars @ 8 Jul 2012 23:34)
Sitter du på Secret of mana, zelda a link to the past etc, då kan man få en hyfsad peng faktiskt. Och grymt mycket mera ifall man har manual och box :)

Ja, men sitter dock på lite dåligt med pengar just nu, men nästa månad så har jag lite mer cash :)



bara sätta igång och lira, finns ju sjukt roliga spel :thumbsup:


Känner inte igen namnen, så troligen har jag det inte då. ^^ Vet bara att syrran haft konsollen senaste åren så minns inte så noga längre.. Tröttnade på att spela när det inte gick trycka på vänster längre utan att fingret pajjar, blev så jädra trögt.. försökte ett tag hitta o köpa fungerande kontroller men utan lycka eller med höööga priser ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 8 2012 03:43pm
Quote (orvars @ Jul 8 2012 10:34pm)
Sitter du på Secret of mana, zelda a link to the past etc, då kan man få en hyfsad peng faktiskt. Och grymt mycket mera ifall man har manual och box :)

Ja, men sitter dock på lite dåligt med pengar just nu, men nästa månad så har jag lite mer cash :)


Ingen brådska :P

Ska leta upp den också, tror den är hemma hos mina päron nånstans mellan mina 5,000 magic kort och mina 20 årgångar fantomentidningar.

Det är inte lätt att vara samlare lol
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll