d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Polisen Vill Att Jag Ska Böta 1000kr För Porr
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 3 2012 03:54pm
Jag har kollat på barnporr och massa gott!!! Jag måste pröjsa genom ucash inom 24timmar annars kommer polisen ta min dator och sedan blir det rättegång!!!

VAD SKA JAG TA MIG TILL NU? Morsan kommer döda mig om hon får reda på detta. 1000kr är ju billigt straff, vårt köper jag ucash kort???

MVH Mig
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 3 2012 03:56pm
??
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 3 2012 03:58pm
Quote (eviilution @ 3 Jul 2012 22:54)
Jag har kollat på barnporr och massa gott!!! Jag måste pröjsa  genom ucash inom 24timmar annars kommer polisen ta min dator och sedan blir det rättegång!!!

VAD SKA JAG TA MIG TILL NU? Morsan kommer döda mig om hon får reda på detta. 1000kr är ju billigt straff, vårt köper jag ucash  kort???

MVH Mig


Wat i dont even
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 3 2012 03:58pm
najs
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 3 2012 03:59pm
Quote (eviilution @ 3 Jul 2012 22:54)
Jag har kollat på barnporr och massa gott!!! Jag måste pröjsa  genom ucash inom 24timmar annars kommer polisen ta min dator och sedan blir det rättegång!!!

VAD SKA JAG TA MIG TILL NU? Morsan kommer döda mig om hon får reda på detta. 1000kr är ju billigt straff, vårt köper jag ucash  kort???

MVH Mig




Hej

Har fått en trojan,tror jag, som låser min dator och kräver att jag betalar en lösensumma för att återfå tillgången.

När jag loggar in på datorn som min användare så kommer inte skrivbordet fram utan en helsida där det står att jag ska betala böter och man ser svenska polisens logga. Betala via något osm hetter Ukash.
Jag kan gå därifrån med ctrl+alt+del och växla till den andra användaren på datorn och logga in där utan detta problemet.

Körde detta prg igår http://www.malwareby...lwarebytes_free och det hittade en sak och tog bort men det hjälpte inte.
Körde detta prg från den andra användare på datorn där.

Tips på hur jag ska gå vidare?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 3 2012 04:01pm
Summa : det är ett gott virus jag fått, någon dom kan google på det och tals om hur jag får bort det vore snällt. Folk dom går på detta är bara för dumma :d
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 3 2012 04:08pm
Får köra felsäkertläge imorgon, ska sova nu Yahoo
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 3 2012 04:14pm
om det är en trojan.. e för ny länk http://www.mcafee.com/us/downloads/free-tools/how-to-use-stinger.aspx

e2. also, varför tror jag alltid att eviilution och snigelfis är samma person? :S

This post was edited by Charlieone on Jul 3 2012 04:16pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 3 2012 05:06pm
Quote (Charlieone @ Jul 3 2012 11:14pm)
om det är en trojan.. e för ny länk http://www.mcafee.com/us/downloads/free-tools/how-to-use-stinger.aspx

e2. also, varför tror jag alltid att eviilution och snigelfis är samma person? :S


this lol
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 3 2012 06:54pm
Tr0ll?
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll