Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 20:24)
aabror, hispan nästa
Aa tänkte nästan det, fan fan fan det förklarar rösterna jag har haft i skallen i flera år..
Quote (Charlieone @ 3 Jul 2012 20:25)
yupyup, du måste vara psykiskt stört.
also, är det inte sådant här man postar i chatten?
Nej.