d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Någon Häst Intresserad? > Grönt Kort (hoppning, Dressyr)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2012 12:05pm
Tja!

Någon som har koll på regler runt grönt kort gällande hoppning och dressyr för minderårig? (under 18år)
Problemet är att min flickvän verkar ha missat alla "grönt kort kurser" här omkring eller ja i hela Sverige verkar det som.

Så tänkte fråga ifall det finns ett sätt att skaffa det även fast man inte har en grupp på 3 personer. (minimum för att minderåriga ska få delta i en kurs)
Så om någon vet ett sätt, så skulle det uppskattas!

Självklart så får personen(er) som hittar en lösning en donation (FG)

Även försök till hjälp uppskattas!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 2 2012 12:08pm
Du söker alltså hästar och inte personer?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 2 2012 12:09pm
min "flickvän"
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 2 2012 12:10pm
Flickvän, lol.
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 2 2012 12:10pm
www.google.se
Skicka FG nu tack!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 2 2012 12:15pm
kan kolla med min tjej :D hon håller på med sånt skit

/e

så som jag uppfatta det nyss :lol:

Grönt kort kan ges utan förälders tillstånd om hon är över 13 år och om hon går till sin ridklubb eller vad man ska kalla det så kan man skriva upp sig för provet finns absolut inga krav på hur många man måste vara.

/e/e det där minimum antalet beror ju lite på från klubb till klubb

This post was edited by Intenso8 on Jul 2 2012 12:25pm
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 2 2012 12:19pm
Quote (berhemuli @ 2 Jul 2012 20:08)
Du söker alltså hästar och inte personer?


särskrivningar mi love :rofl:
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 2 2012 12:23pm
så jävla rolig topic.. Att du inte lyckas undvika det är ju helt sjukt :)

E: förväntade mig att läsa en kontaktannons

This post was edited by Yla123 on Jul 2 2012 12:23pm
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Jul 2 2012 02:20pm
finns bara en häst här i forumet såvitt jag vet
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jul 2 2012 02:25pm
Personen(er)
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll