d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Ett Nytt Spel
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jun 29 2012 11:16am
Är extremt uttråkad och letar efter ett multiplayer spel som inte blir tråkigt efter 10 timmar.
gief
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 29 2012 11:17am
d2? :bonk:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 29 2012 11:18am
seal hunter
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jun 29 2012 11:40am
neeeeeeeeeeeeeeee
ge mig mer

Tibia spelade jag för längesen, var kul men det är kinda boring nu ;p


MOOOOOAR

This post was edited by Tixon on Jun 29 2012 11:43am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 29 2012 11:43am
tibia
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 29 2012 12:01pm
irl är ett ganska kul spel
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 29 2012 12:13pm
Habbo?
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 29 2012 12:50pm
Quote (MartinS @ Jun 29 2012 06:01pm)
irl är ett ganska kul spel


detta, har aldrig tröttnat. För jag spelar ju nu ;)
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 29 2012 12:51pm
ROTMG
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jun 29 2012 01:08pm
Quote (MartinS @ 29 Jun 2012 20:01)
irl är ett ganska kul spel


klarade av det för lätt!
need moar challenging

rotmg är avklarat också :(

habbo..



Dota 2 har jag spelat, gillar inte det alls, om jag vill spela den sortens spel kör jag HoN!

Moar!

This post was edited by Tixon on Jun 29 2012 01:12pm
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll