Quote (MartinS @ 29 Jun 2012 20:01)
irl är ett ganska kul spel
klarade av det för lätt!
need moar challenging
rotmg är avklarat också

habbo..
Dota 2 har jag spelat, gillar inte det alls, om jag vill spela den sortens spel kör jag HoN!
Moar!
This post was edited by Tixon on Jun 29 2012 01:12pm