d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Currency Auction House? > Nån Som Tjänat Något?
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
Jun 28 2012 05:29am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

nån som tjänat mycket på det? :P har sålt skräp för €31 och är helnöjd haha

kanske finns en topic om detta redan duno, orkade ej leta igenom :baby:
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 28 2012 05:39am
Kan inte ens använda mitt RMAH än....
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 28 2012 05:41am
exzit har varit rätt så hajpad på det där vad jag vet
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jun 28 2012 07:41am
5 euro
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 28 2012 08:45am
16k SEK
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 28 2012 09:00am
Kan någon föärklara lirte kort ?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jun 28 2012 09:08am
Quote (eviilution @ Jun 28 2012 04:00pm)
Kan någon föärklara lirte kort ?


På D3 finns det ett ställe där du kan lägga upp items för auktioner, Auction House
Förut kunde man bara sälja för guld, men sen den 15e Juni (?) kan man även sälja för Euro

Man lägger upp sitt item, sätter ett startpris för bud och ett buyout pris
Väljer du att casha ut via PayPal tar Blizzard en 1€ avgift och PayPal en 15% avgift på hela beloppet (ett item kan max säljas för 250 Euro)
Du kan även välja att pengarna ska gå till ditt b.net konto, så att du kan köpa spel för dom pengarna
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 28 2012 09:10am
Quote (eviilution @ 28 Jun 2012 17:00)
Kan någon föärklara lirte kort ?

säljer itamZ vs irl cash
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jun 28 2012 09:10am
Quote (c00kie_m0nster @ Jun 28 2012 04:10pm)
säljer itamZ vs irl cash


Du lär ju ha tjänat lite so far? :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 28 2012 09:11am
Quote (PhearCIII @ 28 Jun 2012 17:10)
Du lär ju ha tjänat lite so far? :P


Han scammar ju obv :ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll