d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ointressant Fakta För Er > Fun 4 Me
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 28 2012 02:58am
Ska gadda mig om en timme.
Taggad till 100.
6 timmars sittning
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 28 2012 03:15am
Quote (MartinS @ 28 Jun 2012 09:58)
Ska gadda mig om en timme.
Taggad till 100.
6 timmars sittning


Hoppas det går bra Sir
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jun 29 2012 09:06am
Langa upp en bild vettja!
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 29 2012 09:07am
Quote (Tolla @ Jun 29 2012 04:06pm)
Langa upp en bild vettja!


bild finns redan i gym tråden afaik
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 29 2012 09:08am
Quote (Tolla @ Jun 29 2012 03:06pm)
Langa upp en bild vettja!



kan lägga in dagens bild här istället...utan plast o skit



som sagt, har 2sittningar kvar, färlägga axeln o bröstet, + fixa alla spetsar och linjer

This post was edited by MartinS on Jun 29 2012 09:08am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 29 2012 09:44am
Quote (MartinS @ 29 Jun 2012 17:08)
kan lägga in dagens bild här istället...utan plast o skit

http://img861.imageshack.us/img861/6058/bytnamntattoo.jpg

som sagt, har 2sittningar kvar, färlägga axeln o bröstet, + fixa alla spetsar och linjer


vrf tatuera en tribal dom är grymt överskattade + icke snygga
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 29 2012 09:51am
Quote (Intenso8 @ Jun 29 2012 03:44pm)
vrf tatuera en tribal dom är grymt överskattade + icke snygga


för ja gillar det, så enkelt är det :) alla har olika smak o får tycka va dom vill.
gör hellre det en en fånig text eller en stjärna :)

ja gaddar ju något som ja vill ha, inte som någon annan

This post was edited by MartinS on Jun 29 2012 09:54am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 29 2012 10:01am
Quote (MartinS @ 29 Jun 2012 17:51)
för ja gillar det, så enkelt är det :) alla har olika smak o får tycka va dom vill.
gör hellre det en en fånig text eller en stjärna :)

ja gaddar ju något som ja vill ha, inte som någon annan



Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 29 2012 10:06am
Quote (Intenso8 @ 29 Jun 2012 17:01)
http://gs125.photobucket.com/groups/p72/RIA85V5HX6/badtaste.jpg


ser cool ut
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 29 2012 10:10am
Quote (MartinS @ 29 Jun 2012 17:51)
för ja gillar det, så enkelt är det :) alla har olika smak o får tycka va dom vill.
gör hellre det en en fånig text eller en stjärna :)

ja gaddar ju något som ja vill ha, inte som någon annan


nja fast frågan är ju om DU verlkigen hade tatuerat en sån om det inte var så mainstream att göra det.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll