d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Midsommar
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 22 2012 10:00am
Jo, ska man supa som en vilde eller ska man vara nykter ._.?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 22 2012 10:06am
nykter.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 22 2012 10:17am
Quote (berhemuli @ Jun 22 2012 05:06pm)
nykter.



jo vore nog smartast.. men fan det blire lite krök

trevlig midsommar på er GG
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 22 2012 10:21am
Quote (bomben @ 22 Jun 2012 18:17)
jo vore nog smartast.. men fan det blire lite krök

trevlig midsommar på er GG


Indeed, ska fira med lite potatis, sen åka mot jobb. Men jag klagar inte, har aldrig firat midsommar. + att hela den här helgen är det extra fint betalt på jobbet!
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 22 2012 11:30am
Käkade middag hos några vänner och drack en öl, glad midsommar :lol:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 22 2012 11:55am
Quote (Marcusd0 @ 22 Jun 2012 19:30)
Käkade middag hos några vänner och drack en öl, glad midsommar :lol:


åt lunch med familj blir sen en runda på stan med ett par gamla skolkompisar man inte sett på 3 år :P
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 22 2012 12:12pm
sommarpaj & färskpotatis blev det idag, till kvällsmat sillatårta. En riktig svennemidsommar!

This post was edited by ankiie on Jun 22 2012 12:13pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 22 2012 12:38pm
Quote (ankiie @ 22 Jun 2012 20:12)
sommarpaj & färskpotatis blev det idag, till kvällsmat sillatårta. En riktig svennemidsommar!


ska du inte grilla ikväll :O ?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jun 22 2012 12:43pm
Grill och partytält osv.
Blir lite kubb och brännboll sen med (:

Trevlig midsommar osv (:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 23 2012 02:00am
Quote (Intenso8 @ Jun 22 2012 06:38pm)
ska du inte grilla ikväll :O ?


ville det men blev inte så bara :/
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll