Quote (bomben @ 22 Jun 2012 18:17)
jo vore nog smartast.. men fan det blire lite krök
trevlig midsommar på er GG
Indeed, ska fira med lite potatis, sen åka mot jobb. Men jag klagar inte, har aldrig firat midsommar. + att hela den här helgen är det extra fint betalt på jobbet!