Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 20:34)
Har haft massa problem med olika företag, tele2, swedbank etc etc
Jävla idioter som jobbar på fittföretagen som inte kan sköta sitt jobb..
Senaste nytt.
fick ett brev för någon dag sedan, öppna det nyss.
Din hyra är ej betalt bla bla om 10 dagar kommer du hamna hos kronofogden och du blir vräkt etc etc
Har autogiro på alla mina räkningar
finns dubbelt så mycket pengar än dom kräver på servicekontot där dom ska dra pengarna ifrån för att dom alltid lyckas dra dubbelt så mycket pengar
och dom säger att det fattas pengar olololo
dafuq idiot jävlar
easy solved...ha inte så viktiga grejer på autogiro......man gör saker bäst sj xd