d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Patetiska Idioter
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 12:34pm
Har haft massa problem med olika företag, tele2, swedbank etc etc

Jävla idioter som jobbar på fittföretagen som inte kan sköta sitt jobb..

Senaste nytt.

fick ett brev för någon dag sedan, öppna det nyss.
Din hyra är ej betalt bla bla om 10 dagar kommer du hamna hos kronofogden och du blir vräkt etc etc

Har autogiro på alla mina räkningar
finns dubbelt så mycket pengar än dom kräver på servicekontot där dom ska dra pengarna ifrån för att dom alltid lyckas dra dubbelt så mycket pengar
och dom säger att det fattas pengar olololo

dafuq idiot jävlar
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 15 2012 12:34pm
rage?=:D
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 15 2012 12:36pm
Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 20:34)
Har haft massa problem med olika företag, tele2, swedbank etc etc

Jävla idioter som jobbar på fittföretagen som inte kan sköta sitt jobb..

Senaste nytt.

fick ett brev för någon dag sedan, öppna det nyss.
Din hyra är ej betalt bla bla om 10 dagar kommer du hamna hos kronofogden och du blir vräkt etc etc

Har autogiro på alla mina räkningar
finns dubbelt så mycket pengar än dom kräver på servicekontot där dom ska dra pengarna ifrån för att dom alltid lyckas dra dubbelt så mycket pengar
och dom säger att det fattas pengar olololo

dafuq idiot jävlar

easy solved...ha inte så viktiga grejer på autogiro......man gör saker bäst sj xd
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 12:36pm
Quote (c00kie_m0nster @ Jun 15 2012 07:34pm)
rage?=:D


Ja fan
fattar inte hur folk kan få jobba kvar när dom inte har någon aning om vad dom gör lol
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 15 2012 12:49pm
Quote (K1NGEN @ 15 Jun 2012 20:36)
easy solved...ha inte så viktiga grejer på autogiro......man gör saker bäst sj xd


detta :P
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 15 2012 12:50pm
andas och räkna till tio
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 12:55pm
Quote (Intenso8 @ Jun 15 2012 07:49pm)
detta :P


Men att sitta på bankens hemsida/posta brev suger :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 15 2012 01:12pm
Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 20:55)
Men att sitta på bankens hemsida/posta brev suger :P


du suger om du får betalningsanmärkningar/kronofogden
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 01:28pm
Quote (Intenso8 @ Jun 15 2012 08:12pm)
du suger om du får betalningsanmärkningar/kronofogden


Kan inte få de om dom fuckar upp allt.
dom har pengarna men skickar ut brev ändå, downs syndrom muppar som jobbar på swedbank
Member
Posts: 29
Joined: May 26 2012
Gold: 0.00
Jun 16 2012 12:58pm
Quote (c00kie_m0nster @ 15 Jun 2012 20:34)
rage?=:D



Fyfan jävla retard myndigheter!! Dem kan fan ta och brinna upp allihopa samt skaffa vettigt folk!! TELE 2 är nåt jag hatar som faaaaaaaaaaaaan......
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll