☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Behöver Hjälp Om Skärmsladd > Fick En Sladd Med 3 "uttag"
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 665
Replies: 23
Track Topic
enterman
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,372.00
#1
Jun 8 2012 03:15pm
och min vägg har bara 2 uttag, finns det någon adapter/konverter till detta?
mvh
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#2
Jun 8 2012 03:17pm
Testa ett grenuttag.
This post was edited by snoramej on Jun 8 2012 03:17pm
enterman
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,372.00
#3
Jun 8 2012 03:19pm
en sådan här sladd med 3 uttag
http://www.deltaco.se/support/images/guide/001/1/BS1363.jpg
finns det någon adapter till denna så den passa i ett vanligt vägguttag?
This post was edited by enterman on Jun 8 2012 03:21pm
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,141.92
#4
Jun 8 2012 03:21pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:19)
en sådan här sladd med 3 uttag
Borde finnas sådan adapter på random affär med elektronikgrejor, teknikmagasinet eller harald nyborg
enterman
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,372.00
#5
Jun 8 2012 03:22pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:21)
Borde finnas sådan adapter på random affär med elektronikgrejor, teknikmagasinet eller harald nyborg
så det finns alltså sådana adaptrar? bra isåfall är min skärm räddad
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#6
Jun 8 2012 03:22pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:19)
en sådan här sladd med 3 uttag
http://www.deltaco.se/support/images/guide/001/1/BS1363.jpg
finns det någon adapter till denna så den passa i ett vanligt vägguttag?
Finns i typ alla elektronikaffärer
enterman
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,372.00
#7
Jun 8 2012 03:22pm
Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 23:22)
Finns i typ alla elektronikaffärer
vad heter den specifika adaptern om du vet?:)
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,141.92
#8
Jun 8 2012 03:23pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:22)
så det finns alltså sådana adaptrar? bra isåfall är min skärm räddad
Ja, finns det sladar så finns det adapters
vill minnas att jag har haft grenar med 3-4 hål i dem till och med
enterman
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,372.00
#9
Jun 8 2012 03:24pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:23)
Ja, finns det sladar så finns det adapters
vill minnas att jag har haft grenar med 3-4 hål i dem till och med
varför håller man sig inte till den vanligaste med 2 uttag?:P
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,141.92
#10
Jun 8 2012 03:25pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:24)
varför håller man sig inte till den vanligaste med 2 uttag?:P
Olika beroende på länder, i Sverige är det ju standard med två hål men inte överallt i världen
kolla
http://teknikmagasinet.se
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact