d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Studenten
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 5 2012 08:35am
Dricker en kall corona och njuter av maten med familjen.

Ärre fest grabbar?!?!?????!!!!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 5 2012 08:51am
nej

This post was edited by AsDrake on Jun 5 2012 08:51am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 5 2012 09:03am
Quote (Marcusd0 @ 5 Jun 2012 16:35)
Dricker en kall corona och njuter av maten med familjen.

Ärre fest grabbar?!?!?????!!!!


you be slacking bro, im ahead of youu uuu
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 5 2012 09:09am
haha, tar du studenten nu?
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 5 2012 09:26am
Quote (Yla123 @ 5 Jun 2012 17:09)
haha, tar du studenten nu?


Yeah, gick om 1år. Så tar de nu
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 5 2012 09:29am
Quote (Marcusd0 @ Jun 5 2012 05:26pm)
Yeah, gick om 1år. Så tar de nu


haha, fan vad gött att du är på jsp.
Grattis te studenten!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 5 2012 09:30am
work tomorrow
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jun 5 2012 09:39am
Quote (Yla123 @ Jun 5 2012 05:29pm)
haha, fan vad gött att du är på jsp.
Grattis te studenten!


This XD wtf marcus ut och sup :/
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 5 2012 09:58am
sry fg/posts är coolare än alkohol.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 5 2012 09:58am
gz mackish
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll