Quote (Exzit89 @ 4 Jun 2012 16:45)
Baka? Det är för kärringar. Kunde du inte frågat vilken öl och vilket fotbollslag som vi gillar mest?
rädd att jag håller med! närmsta jag kommer baka är nog shells varma bullar till kaffet eller en fika på ett konditori
dock är ju en & annan negerboll gott ibland ^^