Quote (Orvar @ 3 Jun 2012 14:14)
wtfffffffff, aldrig lagt märke till

Quote (PlaaD @ 3 Jun 2012 14:28)
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool?`
Du bytte ju lätt nu bara för att trolla?

hahahah, så många som aldrig ser de

Få som sett det "på egen hand" så att säga.
och nej som nicke sa, jag har alltid hetat med 3 t
