d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Känns Som Detta är Rätt Fråga > För Det Här Forumet
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 27 2012 12:18pm
nu är det så att jag nyss köpt en ny datastol, MEN gjorde mitt livs misstag

vad som händer efter 1 timme:
*man får ont i arslet
*det börjar bli varmt
*börjar bli oskönt

efter 2 timmar:

*saft bildning börjar träda fram
*man börjar svära som mina kära vänner i skype får lida av

efter 3 timmar:
*man har tappat suget å springa
*man har utvecklat en mindre amazonas flodsystem
*chips suget & kaffe suget ökar
*man blir allt mer främlingsfientlig & rasistisk
*man behöver inte kriga vid ev nästa toalett besök vilket resulterar i att jag inte hinner bläddra igenom en bilsport

efter 4 timmar:
*hatet mot jysk går inte att beskriva


så nu kommer följande fråga! VART och VILKEN datastol skall man köpa för att sitta bekvämt?


Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 27 2012 12:20pm
Men Ove.. Så går det när man handlar på Jysk.. :mellow:

Iaf, har alltid köpt mina datorstolar från IKEA, so far so good.. Sitter mjukt på en just nu, ingen träsmak i arslet här inte!
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 27 2012 12:21pm
Quote (Chefen @ May 27 2012 06:18pm)
nu är det så att jag nyss köpt en ny datastol, MEN gjorde mitt livs misstag

vad som händer efter 1 timme:
*man får ont i arslet
*det börjar bli varmt
*börjar bli oskönt
efter 2 timmar:
*saft bildning börjar träda fram
*man börjar svära som mina kära vänner i skype får lida av

efter 3 timmar:
*man har tappat suget å springa
*man har utvecklat en mindre amazonas flodsystem
*chips suget & kaffe suget ökar
*man blir allt mer främlingsfientlig & rasistisk
*man behöver inte kriga vid ev nästa toalett besök vilket resulterar i att jag inte hinner bläddra igenom en bilsport

efter 4 timmar:
*hatet mot jysk går inte att beskriva


så nu kommer följande fråga! VART och VILKEN datastol skall man köpa för att sitta bekvämt?




tror nog att dom flesta gillar olika ;)

gå in i affärer o prova?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 27 2012 12:22pm
den själ som länkar nått underbart får en donate på hela 10 fg ^_^


Quote (MartinS @ 27 May 2012 18:21)
tror nog att dom flesta gillar olika ;)

gå in i affärer o prova?


njaaa.. finns inte riktigt nån bra affär i stan,vart runt redan

och när jag väl hittat en har dom designa skiten till en 140 cm asiat på hela 45 kg :angry: s

This post was edited by Chefen on May 27 2012 12:23pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 27 2012 12:35pm
Quote (Chefen @ 27 May 2012 20:18)
nu är det så att jag nyss köpt en ny datastol, MEN gjorde mitt livs misstag

vad som händer efter 1 timme:
*man får ont i arslet
*det börjar bli varmt
*börjar bli oskönt
efter 2 timmar:
*saft bildning börjar träda fram
*man börjar svära som mina kära vänner i skype får lida av

efter 3 timmar:
*man har tappat suget å springa
*man har utvecklat en mindre amazonas flodsystem
*chips suget & kaffe suget ökar
*man blir allt mer främlingsfientlig & rasistisk
*man behöver inte kriga vid ev nästa toalett besök vilket resulterar i att jag inte hinner bläddra igenom en bilsport

efter 4 timmar:
*hatet mot jysk går inte att beskriva


så nu kommer följande fråga! VART och VILKEN datastol skall man köpa för att sitta bekvämt?


reklamera stolen!!!!

vilken budget letar du på?

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50178859/
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
May 27 2012 01:00pm
Har du "Magnus" ?


Sitt på en dubbel vikt badhanduk eller dyl. works for me
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 27 2012 01:01pm
Quote (Brasken @ 27 May 2012 19:00)
Har du "Magnus" ?


Sitt på en dubbel vikt badhanduk eller dyl. works for me



tror den heter oscar
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
May 27 2012 01:02pm
Quote (Chefen @ 27 May 2012 21:01)
tror den heter oscar


aha, pröva om samma teknik funkar till den, annars kan jag inte vara till mer hjälp :P
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 27 2012 01:05pm
Quote (Brasken @ 27 May 2012 19:02)
aha, pröva om samma teknik funkar till den, annars kan jag inte vara till mer hjälp :P


har hittat en lösning! bild kommer B)
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 27 2012 01:15pm
drar ur passagerarstolen ur bilen?
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll