d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Sista Sak! > älskar Er!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 24 2012 09:14am
Hej och tack för mej,nu är jag här klar,
vet att det kommer snackas en hel del bland er godingar som är kvar.

Jag kom till er stollar och rörde om,
jag gav er två dårar att att skriva om;)

Complicated som pedofil är,
vart i en 13 åring kär.

När det inte ledde nån vart,
i hans ögon det blev svart.

Lady Gaga hade jag gärna till min hustru tatt,hannuka och stampa på glas inlindat i duk,
det hade gjort mej glad,tyvärr så är det så att hennes trosa kan innehålla ku.......

Nu till saker som roligare är,
till exempel att sommaren är här.

Lättklädda flickor jag överallt ser,
och tänker kan dom inte visa mer?

Fil rakryggad ärlig man med kurage,
kan kanske någon gång i framtiden se in i mitt garage!

Han ifråga satte mej som sebör,
tänkte konstigt att han är den enda som detta gör?

För Fil jag bugar och bockar,
och hoppas hans raka näsa flera brudar lockar.

Intense08 din lilla råtta dej ej att förglömma,
gillar dej så hoppas att nästa stolle du inte så bråttom du har att döma;)

tänk om jag 100 tals mille hade
skulle jag tänk donate lite till PlaaD..e!!

Tack alla ni som dömt mej så hårt,
som dessutom pmat mej o sagt f´låt!!

Till errorz som pma mej så tufft -fyfan vad du blev slammad din nolla!!
kanske ska lära sig om thread omkolla.

Till er som ej pallat att säga för förlåt,
till er i slutet det finns en låt!

Daxs att rensa min profil,
kanske tänker köpa ny bil;)....nääää!!

Ses kanske om några år,
hoppas att detta forum fortgår.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9QS0q3mGPGg

Mvh:Anton ...kram!

This post was edited by kung_kanta on May 24 2012 09:15am
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 24 2012 09:27am
kan vara bland det sämsta jag läst NÅGONSIN
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 24 2012 09:32am
haha herrå!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 24 2012 09:34am
Quote (orvars @ 24 May 2012 16:27)
kan vara bland det sämsta jag läst NÅGONSIN


Umm.. Läste du skiten? Drog en halv mening sen sket jag i resten :lol:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 24 2012 09:35am
Quote (Makta @ 24 May 2012 17:34)
Umm.. Läste du skiten? Drog en halv mening sen sket jag i resten :lol:


detta

finns det nån tl;dr?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 24 2012 09:36am
Jag måste nog ifråga sätta hans sär skrivningar och svenska.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 24 2012 09:42am
Lycka till!

Ser gärna in i ditt garage en dag i framtiden ;)
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 24 2012 09:47am
äntligen
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 24 2012 09:56am
Skön poesi, har varit brist på det i swesub nu på senaste

Farväl osv
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 24 2012 10:14am
äntligen har jag nytta av denna bilden jag bookmarkade för typ 2 månader sedan:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll