Halloj, jag har börjat med diablo 2 igen dårå. Jag har inte spelat sedan typ 07-08. Men det jag vill ha reda på är varför jag har så jävla svårt för baal och hans minions? Så därför tänkte jag göra en tråd med mitt gear till att börja med.
Jag:

Glömde dock att nämna att jag använder cta3 och spirit shield som andra weapon
Mina stats:

Min merc:

Vad är det jag egentligen behöver för att klara av baalruns ?