Quote (SpAz. @ 13 May 2012 21:12)
nej jag trodde du tyckte vi hade tagit det för långt med att skoja med dig så att du ville gå undercover, true story :S
hhaha nej xD
jag har t.o.m börjat bli van, så länge man inte är för elak så är det väl lugnt.
Men om man skojar med andra så ska man tåla lite själv också
