Har hållt mig lagom uppdaterad nu under Hockey-VM, jag tycker faktiskt att hockey i sig är en härlig sport fastän jag själv inte spelar det.
Nu blev det mål också till Sverige

Hur som helst, jag håller dock inte jättekoll på reglerna och jag undrar; när låter domarna spelarna få ha slagsmål?
Sett flera gånger då de inte har gått in i bråket utan snarare väntat tills någon har förlorat.