d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Webhallen Diablo 3 Event > Stockholm
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
May 10 2012 05:56pm
Någon som ska dit? =) aldrig vart på något sådant, vad kan man förvänta sig där?

http://www.webhallen.com/blog/2012/04/officiell-diablo-iii-launch-pa-webhallen/
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 10 2012 06:00pm
njaaaa


:PppPPP
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
May 10 2012 06:03pm
Game har ett event här i Östersund men vet inte om jag ska gå. Inga bussar som åker hem till mig vid den tiden så jag måste gå 4 km om jag ska ha spelet vid midnatt..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 11 2012 12:42am
Quote (nejnej @ 11 May 2012 01:03)
Game har ett event här i Östersund men vet inte om jag ska gå. Inga bussar som åker hem till mig vid den tiden så jag måste gå 4 km om jag ska ha spelet vid midnatt..


Hela 4 km! Hur ska du överleva?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 11 2012 01:13am
Meh, kommer inte få collectors edition förrän tisdag ser det ut som...

Köpa digital kopia också?
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
May 11 2012 02:21am
Men vad gör man där? Är det typ värsta partyt eller är det bara människor som köper spelet och sätter sig och nöter? :p
Känns som att det lutar mer åt det andra alternativet dock he he he
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 11 2012 08:19am
Quote (Edensten @ 11 May 2012 10:21)
Men vad gör man där? Är det typ värsta partyt eller är det bara människor som köper spelet och sätter sig och nöter? :p
Känns som att det lutar mer åt det andra alternativet dock he he he


folk köper spelet och drar sedan åt helvete :P
möjligtvist att de försöker vinna lite priser också.

Bor ju i täby och har ingen skola dan efter, så det kan vara värt att dra in, men faaan inte ensam :P
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
May 11 2012 08:44am
Klarat alla tentor, så nu fan ska jag ha spelet direkt när det släpps! :)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 11 2012 09:14am
Quote (nejnej @ 11 May 2012 01:03)
Game har ett event här i Östersund men vet inte om jag ska gå. Inga bussar som åker hem till mig vid den tiden så jag måste gå 4 km om jag ska ha spelet vid midnatt..


Syckel?
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
May 11 2012 12:33pm
Alla Stockholmare som kommer befinna sig där kommer bli pk:ad av mig i dräkt-tävlingen och i Diablo-quizen!
Och bli nk:ad.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll