Quote (Edensten @ 11 May 2012 10:21)
Men vad gör man där? Är det typ värsta partyt eller är det bara människor som köper spelet och sätter sig och nöter?
Känns som att det lutar mer åt det andra alternativet dock he he he
folk köper spelet och drar sedan åt helvete

möjligtvist att de försöker vinna lite priser också.
Bor ju i täby och har ingen skola dan efter, så det kan vara värt att dra in, men faaan inte ensam
