ville inte lägga upp den i den andra topicen då jag vet att folk som tittat inte kollar in igen

åter igen:
Mitt nya band med lite äldre karlar!

Johannes Kotschy vinnaren i Popstars 2003 sjunger, sen äre Mattias Norrman från Katatonia som spelar gura tillsammans med Johan Ahlberg känd från Centinex. Mattias Larsson spelar bas och jag spelar trumma och sjunger lite stämma

gilla oss gärna på facebook! eller låtsas att ni gör det. ha en bra dag