d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fiende Låt Nr 2 > Denna är Bättre Ok?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
May 5 2012 10:27am


ville inte lägga upp den i den andra topicen då jag vet att folk som tittat inte kollar in igen :)

åter igen:
Mitt nya band med lite äldre karlar! :)

Johannes Kotschy vinnaren i Popstars 2003 sjunger, sen äre Mattias Norrman från Katatonia som spelar gura tillsammans med Johan Ahlberg känd från Centinex. Mattias Larsson spelar bas och jag spelar trumma och sjunger lite stämma :angel:

gilla oss gärna på facebook! eller låtsas att ni gör det. ha en bra dag
Member
Posts: 1,142
Joined: Sep 8 2010
Gold: 0.01
May 5 2012 11:07am
Riktigt skön låt :)
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
May 5 2012 11:57am
Kung
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
May 5 2012 12:39pm
Vad är din egen youtube kanal?
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
May 5 2012 12:51pm
Quote (vandalen @ 5 May 2012 20:39)
Vad är din egen youtube kanal?


carlmasen :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 5 2012 01:17pm
Quote (fiend3n @ 5 May 2012 20:51)
carlmasen :)


Riktigt skön gura i ''Eyes''!
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 5 2012 02:54pm
Var mycket bättre än den andra du la upp
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 5 2012 05:50pm
Rätt bra, tyckte dock förra var bättre :)
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 6 2012 12:57am
riktigt jävla skön!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 6 2012 04:48am
inte jätte bra /:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll