Skulle någon kunna vara jätte snäll o kunna betala av en scam som medi säger att jag scammat för 2 år sedan, ligger på 300 fg.
När jag scammade för 2 år sedan så betalade jag tillbaka direkt, men sen äre någon som vill sätta dit mig 1 år efter o anmäler mig så nu har jag en skuld på 300fg.
Skulle vara jätte snällt om någon kunna hjälpa mig med det.

Vill inte ha massa onödiga kommentarer.
Skulle va jätte snällt om någon där ute kunde hjälpa mig med detta.