d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Är Det Karaoke Eller??
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 30 2012 01:52pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 01:54pm
Quote (Marcusd0 @ 30 Apr 2012 21:52)


jaha hur grö mann för att körra mot dig ?

vi tar nån låt man kan typ metallica enter the sandman
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 30 2012 01:55pm
Quote (Intenso8 @ 30 Apr 2012 21:54)
jaha hur grö mann för att körra mot dig ?

vi tar nån låt man kan typ metallica enter the sandman





Skapa ett konto
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 01:56pm
Quote (Marcusd0 @ 30 Apr 2012 21:55)
http://cookie.nu/wp-content/uploads/2012/03/misc_challenge_accepted.png


Skapa ett konto


:santa: jag lovar jag är typ ass grymma!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 01:57pm
jag är inloggad vart ska jag?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:00pm
dodgar du?
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 30 2012 02:07pm
Quote (Intenso8 @ 30 Apr 2012 21:57)
jag är inloggad vart ska jag?


vad nickar du?

robinisgay heter jag
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:08pm
Quote (Marcusd0 @ 30 Apr 2012 22:07)
vad nickar du?

robinisgay heter jag


intenso8

vet inte vad jag ska göra

brb ska fixa lite lulll 772
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:12pm
hur gör jag nu då?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 02:21pm
jag är ju tondörv :(
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll