Quote (PhearCIII @ Apr 27 2012 07:55pm)
Grattis, den mest onödiga åldern!

I know ^^
Ett år till, då jävlar!
Men tackar tackar
e/ Å andra sidan så fick jag en present där åldersgränsen var 17 år

Ska få prova på att åka helikopter lol
This post was edited by Orvar on Apr 27 2012 01:09pm