Quote (RickardAhl @ 26 Apr 2012 20:45)
va???

här har man suttit och spelat d2 ensam sedan det började och gick med på d2jsp 06.
och idag när jag sitter och letar om det är svenskar som ska spela d3 så ser jag att det finns en svensk del i forumet...
varför är det ingen som sagt något???

jaaa.
detta subforum har inte funnits sen 06 dock ;p
svårt för oss att hitta alla svenskar på forumet och visa dom denna del, som förövrigt inte är allt för svår att hitta
men välkommen.