d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Serriösa Tack. > Inge Onödigt Skrivande
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Apr 25 2012 06:56pm
Skulle någon kunna vara jätte snäll o kunna betala av en scam som medi säger att jag scammat för 2 år sedan, ligger på 300 fg.
När jag scammade för 2 år sedan så betalade jag tillbaka direkt, men sen äre någon som vill sätta dit mig 1 år efter o anmäler mig så nu har jag en skuld på 300fg.
Skulle vara jätte snällt om någon kunna hjälpa mig med det. :)

Inge onödiga kommentarer tack.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 25 2012 10:03pm
tldr: Du har inga vänner utan tigger 300 fg från okända människor? hmmmmmmmmmmmm nej
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 25 2012 10:05pm
Hmm, kan göra det.. Men det kostar.

Du ska.
Stå på ett ben
Utan tröja
Hålla upp en skylt med ditt jsp namn
Ha andra handen på näsan
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Apr 26 2012 12:18am
Quote (liiliiz @ Apr 26 2012 01:56am)
Skulle någon kunna vara jätte snäll o kunna betala av en scam som medi säger att jag scammat för 2 år sedan, ligger på 300 fg.
När jag scammade för 2 år sedan så betalade jag tillbaka direkt, men sen äre någon som vill sätta dit mig 1 år efter o anmäler mig så nu har jag en skuld på 300fg.
Skulle vara jätte snällt om någon kunna hjälpa mig med det. :)

Inge onödiga kommentarer tack.


Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 26 2012 12:26am
Quote (c00kie_m0nster @ 26 Apr 2012 05:05)
Hmm, kan göra det.. Men det kostar.

Du ska.
Stå på ett ben
Utan tröja
Hålla upp en skylt med ditt jsp namn
Ha andra handen på näsan


Där har vi det!
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Apr 26 2012 04:23am
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 26 2012 04:05am)
Hmm, kan göra det.. Men det kostar.

Du ska.
Stå på ett ben
Utan tröja
Hålla upp en skylt med ditt jsp namn
Ha andra handen på näsan


räknas de me t-shirt då ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 26 2012 04:24am
Quote (liiliiz @ 26 Apr 2012 11:23)
räknas de me t-shirt då ?


Nej. Utan tröja ska det vara.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 26 2012 04:25am
Quote (liiliiz @ 26 Apr 2012 11:23)
räknas de me t-shirt då ?


En t-tröja är självklart inte en tröja... så det är nog okej :/
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 26 2012 04:25am
Quote (c00kie_m0nster @ 26 Apr 2012 06:05)
Hmm, kan göra det.. Men det kostar.

Du ska.
Stå på ett ben
Utan tröja
Hålla upp en skylt med ditt jsp namn
Ha andra handen på näsan


:love:
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 26 2012 04:44am
Quote (liiliiz @ 26 Apr 2012 12:23)
räknas de me t-shirt då ?


do it
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll