Skulle någon kunna vara jätte snäll o kunna betala av en scam som medi säger att jag scammat för 2 år sedan, ligger på 300 fg.
När jag scammade för 2 år sedan så betalade jag tillbaka direkt, men sen äre någon som vill sätta dit mig 1 år efter o anmäler mig så nu har jag en skuld på 300fg.
Skulle vara jätte snällt om någon kunna hjälpa mig med det.

Inge onödiga kommentarer tack.