Kass låt, hört den på radio när man bläddrat runt lite. Enda jag gillar är '''ah ah ah aaah ah'' eller va det är, lite catchy.
Lyssnar dock enbart på Bandit & East FM de gånger jag lyssnar på radio.
Quote (Svartermetalisk @ 25 Apr 2012 00:12)
NJAAEEEEEEEEEEEEEEE
Typisk radiomusik
Sätter min kuk på att man kan lära en femåring att spela denna på gitarr
Vågar nog inte skriva vad jag tyckte att du skrev...
This post was edited by PlaaD on Apr 24 2012 04:13pm