d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vad Tycker Ni Om Denna Låt?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 24 2012 03:54pm
Vad tycker ni om denna låt?

Det är synd bara att den sönderspelas på radion, som tur är väl dock att jag inte lyssnar mycket på radio.

Tycker seriöst låtar är typ sämre om man hör dem på rix fm hela tiden än om man diggar på dem hemmaaaaaaa.
Aja rix fm not ftw, gogo vote now.




Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 24 2012 04:02pm
en generellt dålig genre, och i jämförelse med vad som har producerats inom samma dåliga genre så var det här en dålig låt.

9.5/10 på bruden dock
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 24 2012 04:05pm
Quote (Charlieone @ 25 Apr 2012 00:02)
en generellt dålig genre, och i jämförelse med vad som har producerats inom samma dåliga genre så var det här en dålig låt.

9.5/10 på bruden dock


10 av 10 på killen
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 24 2012 04:11pm
Är det bara jag som alltid sitter och småflinar åt ALLA lbs inlägg eller?

Btw
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2012 04:12pm
NJAAEEEEEEEEEEEEEEE

Typisk radiomusik

Sätter min kuk på att man kan lära en femåring att spela denna på gitarr
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 24 2012 04:12pm
Kass låt, hört den på radio när man bläddrat runt lite. Enda jag gillar är '''ah ah ah aaah ah'' eller va det är, lite catchy.
Lyssnar dock enbart på Bandit & East FM de gånger jag lyssnar på radio.

Quote (Svartermetalisk @ 25 Apr 2012 00:12)
NJAAEEEEEEEEEEEEEEE

Typisk radiomusik

Sätter min kuk på att man kan lära en femåring att spela denna på gitarr

Vågar nog inte skriva vad jag tyckte att du skrev...

This post was edited by PlaaD on Apr 24 2012 04:13pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2012 04:16pm
Quote (PlaaD @ Apr 24 2012 11:12pm)
Vågar nog inte skriva vad jag tyckte att du skrev...


Hahhahaha

Såhär i retrospekt är det nog en dålig ide att ha orden "kuk" och "Femåring" i samma mening

Man lär så länge man lever I guess.

Men seriöst, låten har typ 1 ackord
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 24 2012 04:19pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 24 2012 10:16pm)
Hahhahaha

Såhär i retrospekt är det nog en dålig ide att ha orden "kuk" och "Femåring" i samma mening

Man lär så länge man lever I guess.

Men seriöst, låten har typ 1 ackord


har gjort efterforskningar, den har 2 ackord
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2012 04:20pm
Quote (R4mses @ Apr 24 2012 11:19pm)
har gjort efterforskningar, den har 2 ackord


Där ser man ^^

Kan nog stämma jag lyssnade bara på halva
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 24 2012 04:22pm
gillar hans röst dock mmmmmmmmmm
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll