d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kära Dagg Bock > Mina Innersta Tankar Och Funderingar
123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 24 2012 09:00am
Jag har en rosa mobiltelefon, och jag har tjejer som kompisar, utan att för den sakens skull varken försöka parkera den i tvåan på dom, eller försöka få dom att lukta på min sarre.

Är jag bög eller?

:r
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 24 2012 09:01am
En rosa mobiltelefon? Ditt skal är rosa, men på insidan är du inte det <3
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Apr 24 2012 09:03am
obv
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 24 2012 09:08am
Quote (umade @ 24 Apr 2012 17:01)
En rosa mobiltelefon? Ditt skal är rosa, men på insidan är du inte det <3


sebastian är rosa på insidan :wub:
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 24 2012 09:10am
Läste tråden, men innan jag läste tänkte jag : little_sister är värre


och nu efter tänkte jag : little_sister är värre


röstar : little_sister är värre


tack på förhud
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 24 2012 09:21am
Quote (Jewhannes @ Apr 24 2012 05:08pm)
sebastian är rosa på insidan  :wub:


who?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 24 2012 09:26am
Quote (umade @ 24 Apr 2012 17:21)
who?


ingrosso
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 24 2012 09:26am
Så länge insidan är rosa är det väl lugnt eller?
Also this
Quote (Marcusd0 @ 24 Apr 2012 17:10)
Läste tråden, men innan jag läste tänkte jag : little_sister är värre


och nu efter tänkte jag : little_sister är värre


röstar : little_sister är värre


tack på förhud


Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Apr 24 2012 09:34am
Quote (Fil @ 24 Apr 2012 15:00)
Jag har en rosa mobiltelefon, och jag har tjejer som kompisar, utan att för den sakens skull varken försöka parkera den i tvåan på dom, eller försöka få dom att lukta på min sarre.

Är jag bög eller?

:r


vill du ligga med dina brudpolare? om inte med en rosa mobil..ja då gissar jag på att du är faggot iaf om du har en Messerati skjorta^^

men vet du vad?det gör inget så länge man är snäll och inte påverkar andra människor runtomkring en:)...nu låter jag nästan som en gammal bekant(icke IRL polare D2/JSP) som talade mej tillrätta en gång i tiden(nu mer icke så bra vänner)..kredds till han!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 24 2012 09:36am
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll