Quote (Fil @ 24 Apr 2012 15:00)
Jag har en rosa mobiltelefon, och jag har tjejer som kompisar, utan att för den sakens skull varken försöka parkera den i tvåan på dom, eller försöka få dom att lukta på min sarre.
Är jag bög eller?
:r
vill du ligga med dina brudpolare? om inte med en rosa mobil..ja då gissar jag på att du är faggot iaf om du har en Messerati skjorta^^
men vet du vad?det gör inget så länge man är snäll och inte påverkar andra människor runtomkring en:)...nu låter jag nästan som en gammal bekant(icke IRL polare D2/JSP) som talade mej tillrätta en gång i tiden(nu mer icke så bra vänner)..kredds till han!