d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Realm Of The Mad God > Någon Som Spelar?
12314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 24 2012 06:32am
Faktist rätt kul spel ^^
Går att fixa på steam eller lira på webbläsarn.

Är lvl 20 wizzard :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 24 2012 06:51am
jag spelade det och man blir ganska trött på det.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 24 2012 07:03am
horspel
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 24 2012 07:03am
började nyss, förstår ingeting alls.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 24 2012 07:28am
Quote (Nickeee @ Apr 24 2012 02:03pm)
började nyss, förstår ingeting alls.


Ut och döda monster ensam eller häng med andra, börja med att lvla till 20 och hitta saker, lägg in sakerna i ditt vault
sen gå och ta självmord, lvla priest som du låst upp och lvla till 5 sen ta självmord, gör om detta till du låst upp warrior
sen kan du se vilka gubbar du kan låsa upp och satsa på en du tycker verkar vara rolig, sen välj t.ex priest om du vill vara necro.
lvla upp priest till 20 så låser du upp necro.

byt saker osv :)

självmord är en bra sak i detta spel för att komma längre xD
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 24 2012 07:40am
Quote (Kerzhakov @ 24 Apr 2012 14:28)
Ut och döda monster ensam eller häng med andra, börja med att lvla till 20 och hitta saker, lägg in sakerna i ditt vault
sen gå och ta självmord, lvla priest som du låst upp och lvla till 5 sen ta självmord, gör om detta till du låst upp warrior
sen kan du se vilka gubbar du kan låsa upp och satsa på en du tycker  verkar vara rolig, sen välj t.ex priest om du vill vara necro.
lvla upp priest till 20 så låser du upp necro.

byt saker osv :)

självmord är en bra sak i detta spel för att komma längre xD


precis som i mellanöstern
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 24 2012 07:54am
Quote (pawa @ Apr 24 2012 02:40pm)
precis som i mellanöstern


:lol:
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Apr 24 2012 07:57am
giev link
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 24 2012 08:00am
Quote (Kerzhakov @ 24 Apr 2012 15:28)
Ut och döda monster ensam eller häng med andra, börja med att lvla till 20 och hitta saker, lägg in sakerna i ditt vault
sen gå och ta självmord, lvla priest som du låst upp och lvla till 5 sen ta självmord, gör om detta till du låst upp warrior
sen kan du se vilka gubbar du kan låsa upp och satsa på en du tycker  verkar vara rolig, sen välj t.ex priest om du vill vara necro.
lvla upp priest till 20 så låser du upp necro.

byt saker osv :)

självmord är en bra sak i detta spel för att komma längre xD


problemet är att jag vet inte vilka grejjer som är värda att spara, eller vart nåt jävla vault är l0l :P
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 24 2012 08:21am
Quote (pawa @ 24 Apr 2012 15:40)
precis som i mellanöstern


fniss
Go Back To Svenska Topic List
12314Next
Add Reply New Topic New Poll