d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > >:( Till Er Alla Som Inte Har Förbokat D3
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Apr 21 2012 04:03am
>:( >:( är ni med och sitter utanför valfria spelbutiker iväntan på att de ska öppna så att vi kan sätta alla kåta-förbokade-gamers på plats?! >:( >:(
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

This post was edited by Strayboy on Apr 21 2012 04:04am
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 21 2012 04:05am
du är fan mentalthandikappad din jävla goon
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 21 2012 04:08am
Förstår inte hypen för detta spel ^^
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Apr 21 2012 04:10am
Quote (CraZeeY @ 21 Apr 2012 11:08)
Förstår inte hypen för detta spel ^^


Jag tyckte faktiskt om det ^_^ tog dryga 12 timmar dock

This post was edited by Strayboy on Apr 21 2012 04:10am
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Apr 21 2012 04:16am
Quote (Strayboy @ 21 Apr 2012 10:10)
Jag tyckte faktiskt om det ^_^ tog dryga 12 timmar dock


jo det är ju allmänt känt att du är lite trög/slow...^^

väntar på rage:)

This post was edited by kung_kanta on Apr 21 2012 04:20am
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Apr 21 2012 04:20am
Quote (kung_kanta @ 21 Apr 2012 11:16)
jo det är ju allmänt känt att du är lite trög/slow...^^


Haha, nja, snarare så att man har ett liv utanför d2/3 tillskillnad mot vissa andra ^_^
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 21 2012 04:21am
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Apr 21 2012 04:21am
Quote (Strayboy @ 21 Apr 2012 10:20)
Haha, nja, snarare så att man har ett liv utanför d2/3 tillskillnad mot vissa andra ^_^



:) hehe trodde du skulle raga massor då du har ett horn i sidan på mej av nån anledning :lol:
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Apr 21 2012 04:23am
Quote (kung_kanta @ Apr 21 2012 12:16pm)
jo det är ju allmänt känt att du är lite trög/slow...^^

väntar på rage:)


Ser ingenting i ditt inlägg som tyder på att han skulle bli arg :huh:
Förövrigt så vet jag inte själv om jag tänker köpa det
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Apr 21 2012 04:24am
Quote (Clixton @ 21 Apr 2012 10:23)
Ser ingenting i ditt inlägg som tyder på att han skulle bli arg  :huh:
Förövrigt så vet jag inte själv om jag tänker köpa det


han hatar mej på d2 av nån anledning..vet ej vrf:))
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll