d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > D3 Closed Beta Acc
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 20 2012 09:36am
Någon som hyr ut ? 23 April till slutet?

Payar fg såklart! Men hyr hellre från Swesub än folket i D3 forumet
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 20 2012 10:01am
Quote (CraZeeY @ Apr 20 2012 05:51pm)


Ja vet. Jag skrev från 23 April (Måndag) till endgame
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 20 2012 10:02am
Quote (Spetch @ Apr 20 2012 05:01pm)
Ja vet. Jag skrev från 23 April (Måndag) till endgame


Varför hyra det när man kan spela det gratis i helgen? Hann dra genom alla gubbar inom 24h, inte kul sen.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 20 2012 10:31am
Quote (CraZeeY @ Apr 20 2012 06:02pm)
Varför hyra det när man kan spela det gratis i helgen? Hann dra genom alla gubbar inom 24h, inte kul sen.


Varför ifrågasätta vad andra vill?
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 20 2012 10:41am
Quote (Spetch @ Apr 20 2012 05:31pm)
Varför ifrågasätta vad andra vill?


Tänkte spara dig trubbel men visst, ska du vara en liten flicka so be it ^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 20 2012 11:05am
Quote (CraZeeY @ Apr 20 2012 06:41pm)
Tänkte spara dig trubbel men visst, ska du vara en liten flicka so be it ^^


Stor flicka.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 20 2012 11:11am
Quote (Spetch @ Apr 20 2012 06:31pm)
Varför ifrågasätta vad andra vill?


lol markus...
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 20 2012 11:14am
Quote (Charlieone @ Apr 20 2012 07:11pm)
lol markus...


Nej, du får inte gå mid nästa game vi lirar!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 20 2012 11:17am
Quote (Spetch @ Apr 20 2012 07:14pm)
Nej, du får inte gå mid nästa game vi lirar!


Jag är typ sämst på HoN fast jag är ändå bäst
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll