d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nordea...
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 18 2012 10:33am
Helt sanslöst.. Någon av er som också hade problem med att betala idag?

Skulle käka lunch med kortet funkade inte trotts att jag har VISA så det ska inte spela någon roll om deras nät är nere.
Kunde inte logga in via E-leg, personlig kod eller internetdosa... När jag försökte ringa kundtjänst så var det för många platser i kö så jag blev klickad och rösten sa till mig att ringa tbx senare...


Blir så grymt sur på sånt här..... Nordea, you owe me thaimat!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 18 2012 10:35am
De blev mad för att du skulle handla thaimat. Du måste handla nordisk mat med nordea, annars får du skaffa thaiea
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 18 2012 10:40am
Quote (SCXiao @ Apr 18 2012 06:35pm)
De blev mad för att du skulle handla thaimat. Du måste handla nordisk mat med nordea, annars får du skaffa thaiea



Thaiea
2834 1235 6412 4523
Malkus Linglen
Sveden - Visa Cald
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Apr 18 2012 10:54am
Quote (Spetch @ 18 Apr 2012 17:33)
Helt sanslöst.. Någon av er som också hade problem med att betala idag?

Skulle käka lunch med kortet funkade inte trotts att jag har VISA så det ska inte spela någon roll om deras nät är nere.
Kunde inte logga in via E-leg, personlig kod eller internetdosa... När jag försökte ringa kundtjänst så var det för många platser i kö så jag blev klickad och rösten sa till mig att ringa tbx senare...


Blir så grymt sur på sånt här..... Nordea, you owe me thaimat!

Det hände väl för bara någon vecka sedan också? Jag har Nordea, men som tur är så är jag en snål jävel som kör med matlåda, så mig kommer de inte åt! Jag har bytt bank innan sommaren, återstår att se hos vilken man kan smöra till sig billigast bolån.

Quote (SCXiao @ 18 Apr 2012 17:35)
De blev mad för att du skulle handla thaimat. Du måste handla nordisk mat med nordea, annars får du skaffa thaiea

:rofl:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 18 2012 11:00am
handla ett paket cigaretter idag och det funka utan problem. Kunde dock inte gå in på e-leg grej för att deklarera.

Förövrigt tycker jag Nordea är mycket bra då man får lån utan något snack :)
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Apr 18 2012 11:23am
Quote (eviilution @ 18 Apr 2012 18:00)
Förövrigt tycker jag Nordea är mycket bra då man får lån utan något snack :)

Det får man med smslån också. ;)
Frågan är vad de ger mig för villkor/räntesatser. Går någon annan bank lägre byter jag direkt, hellre spara tiotusentals kronor och vänja sig vid nytt internetbanksinterface. :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 18 2012 12:25pm
Quote (eviilution @ 18 Apr 2012 18:00)
handla ett paket cigaretter idag och det funka utan problem. Kunde dock inte gå in på e-leg grej för att deklarera.

Förövrigt tycker jag Nordea är mycket bra då man får lån utan något snack :)


Läste nordkorea
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 18 2012 12:48pm
Quote (Fil @ 18 Apr 2012 20:25)
Läste nordkorea


Chinger har blivit bankman :ph34r:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 18 2012 02:56pm
Quote (LorveN @ 18 Apr 2012 17:23)
Det får man med smslån också. ;)
Frågan är vad de ger mig för villkor/räntesatser. Går någon annan bank lägre byter jag direkt, hellre spara tiotusentals kronor och vänja sig vid nytt internetbanksinterface. :)


exempelvis ett bostadslån utan att ha kontantinsatt såsom swedbank inte vill ge.

Quote (Fil @ 18 Apr 2012 18:25)
Läste nordkorea


hahaha : ddd
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2012 03:37pm
Quote (eviilution @ 18 Apr 2012 19:00)
handla ett paket cigaretter idag och det funka utan problem. Kunde dock inte gå in på e-leg grej för att deklarera.

Förövrigt tycker jag Nordea är mycket bra då man får lån utan något snack :)


Testa med ie, funka inte heller för mig med mozilla..


Förövrigt aldrig några problem med nordea <3
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll